Умови обміну та повернення товарів
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має можливість обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи день придбання, якщо продавець не встановив більш тривалий термін.
Однак, закон вказує на перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню. Перелік складено Кабінетом Міністрів України і представлено у постанові №172 від 19.03.1994. У ньому зазначені наступні товари, що стосуються асортименту компанії.
- пір'яно-пухові вироби;
- тканини;
- тюлегардинні і мереживні полотна;
- постільна білизна;
- товари для немовлят (пелюшки тощо);
- м’які дитячі іграшки.
Тому, якщо покупка належить до категорії товарів, що наведені вище, компанія НЕ МАЄ ПРАВА здійснити обмін товару чи його повернення.
Водночас клієнт МАЄ ПРАВО відмовитись від посилки після огляду товару НА ПОШТІ. В такому разі покупець відразу, не забираючи посилку додому, робить повернення товару та оплачує доставку посилки. Після того, як посилку отримає представник компанії протягом 2-х робочих днів буде здійснене повернення коштів за товар.
Якщо клієнт забрав посилку додому – повернення товару є НЕМОЖЛИВИМ.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Якщо при огляді товару вдома покупець виявив фабричний брак і отримав товар неналежної якості, він МАЄ ПРАВО на ОБМІН товару або ПОВЕРНЕННЯ коштів. Доставка виробів у цьому випадку відбувається коштом компанії. Обмін товару відбувається протягом 3-х робочих днів після отримання товару представником компанії. У цей термін не входить строк перебування товару у поштового оператора. Повернення коштів відбувається – протягом 2-х робочих днів.
ЯКИМ ПОШТОВИМ ОПЕРАТОРОМ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ОБМІН ТОВАРІВ
Повернення чи обмін виробів проводиться тою поштовою службою, якою клієнт користувався під час замовлення товару, якщо не було іншої домовленості між продавцем та покупцем.
ПРОТЯГОМ ЯКОГО ТЕРМІНУ МОЖНА ПОВЕРНУТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Повернення чи обмін товарів неналежної якості можливе протягом 14 днів з дня отримання товару на пошті.
ЯКОЮ Є ФІКСОВАНА СУМА ЗА ДОСТАВКУ ТОВАРУ У РАЗІ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ОБМІНУ
Задля уникнення непорозуміння між клієнтом та продавцем встановлено фіксовану суму, яку покупець сплачує у разі повернення чи обміну товару, якщо доставка відбувається коштом клієнта. Ця сума складає 80 грн.