Запитання та відповіді
-
Про нас
Хто ми та що ми виготовляємо?
Фабрика домашнього текстилю «Текстиль 2000» працює з 1997 року. Виготовляє високоякісний домашній текстиль - колекції подушок і ковдр, дитячий текстиль, покривала, махрові вироби, кухонний текстиль тощо. Вироби компанії відомі в Україні та за її межами. Понад 10 років підприємство співпрацює з різними країнами Європи. У компанії є власні виробничі потужності, достатні для задоволення потреб всіх своїх клієнтів. Фабрика з однаковою якістю обробляє роздрібні, дрібногуртові та гуртові замовлення. Підприємство співпрацює з багатьма торговими мережами – великими й дрібними. Поставляє свою продукцію в готелі, будинки для людей похилого віку, націлена на e-commerce продавців.
2008 року компанія випускає продукцію під власною торговою маркою – «IDEIA», яку реалізує за допомогою власних магазинів та однойменного Інтернет-магазину.
Вся фірмова продукція сертифікована OEKO-TEX® STANDARD 100, що гарантує відсутність шкідливих для здоров'я людини матеріалів. Цей сертифікат необхідний для продажу текстилю в країни Євросоюзу. Таким чином ми забезпечуємо українського покупця товарами європейської якості за доступною ціною.
-
Замовлення
Як вибрати потрібний виріб на сайті магазина?
Інтернет-магазин «IDEIA» має зручний функціонал, який дозволяє проводити пошук потрібного товару за категоріями, вибирати вподобані вироби, додавати їх в корзину або у «вподобане», порівнювати товари між собою.
Як купити обрані вироби?
Функціонал сайту дозволяє самостійно формувати замовлення, додаючи в кошик і «виймаючи» з кошика товари. Сума замовлення при цьому буде автоматично перераховуватися.
Визначившись з вибором – сформувавши замовлення в кошику – можна оформити доставку товару за вказаною адресою або обрати функцію самовивозу. При формуванні замовлення необхідно буде вказати контактні дані та вибрати форму оплати.
Як скасувати замовлення?
Скасувати замовлення можна до його відправлення. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером Інтернет-магазину за телефоном:
0 800 217 727 - безплатно для всіх українських операторів
093-219-00-77 - доступні месенджери Viber, Whatsapp.
050-337-55-73 - для Київської області.
Ми завжди оперативно реагуємо на особисті повідомлення в Direct Instagram і Messenger Facebook.
Звичайно ж, клієнт має право відмовитися від замовлення. Ми всього лише просимо оперативно інформувати нас про своє рішення, щоб уникнути зайвих витрат на перевезення.
-
Доставка і оплата
Як швидко буде доставлено мій заказ?
Доставка замовлень по місту Миколаїв виконується транспортом компанії – крім районів Тернівка, Матвіївка, Богоявленський. Ціна – 50 грн. При замовленні на суму понад 1500 грн. доставка оплачується Інтернет-магазином «IDEIA».
Доставка в усі інші регіони країни виконується за участю компаній «Укрпошта» або «Нова пошта», за тарифами перевізника. Термін доставки Укрпоштою – 7-10 днів, Новою поштою – 1-3 дні, залежить від регіону.
Послуги доставки оплачуються покупцем. При замовленні на суму понад 1500 грн. доставка оплачується Інтернет-магазином «IDEIA».
Чи можна організувати самовивіз?
Самовивіз можливий в:
м. Миколаєві з ТЦ Ідея, пр. Центральний 60.
М. Київ, вул. Ливарська 2а, ст. метро Почайна.
Які є варіанти оплати?
Інтернет-магазин «IDEIA» пропонує оплатити обрані товари трьома найпопулярнішими способами:
- оплата на сайті магазина банківською картою Visa або MasterCard;
- попередня оплата за товар;
- оплата готівкою при отриманні товару у відділенні «Нової пошти» або «Укрпошти».
Зверніть увагу, при оплаті післяплатою стягується додаткова комісія за зворотну доставку за тарифами перевізника.
При оформленні самовивозу можна оплатити товари за допомогою POS-терміналу або готівкою.
При оформленні доставки по Миколаєву ви можете оплатити товар кур'єру за допомогою POS-терміналу.
Чи є можливість замовити доставку за межі України?
Інтернет-магазин «IDEIA» відправляє товари за кордон за допомогою послуг компанії «Укрпошта» за тарифами перевізника. Доставку оплачує замовник.
В якій валюті приймається оплата замовлень?
Оплата приймається в українській національній валюті – гривня.
Які гарантії отримання товару при здійсненні передоплати?Вся діяльність Інтернет-магазину проводиться відкрито, прозоро, в рамках законодавства України. При оформленні замовлення і його передоплати за допомогою розміщених на сайті платіжних ресурсів компанія бере на себе зобов'язання, від якісного виконання яких залежить імідж Інтернет-магазину. Особливість Інтернет-торгівлі – залежність від відгуків задоволених клієнтів, отже, магазин зацікавлений в якісному виконанні своїх зобов'язань.
-
Повернення і обмін
Чи можна повернути або обміняти замовлену продукцію?
Відповідно до «Закону України про захист прав споживачів» текстильні вироби підлягають поверненню або обміну тільки у разі виявленого фабричного браку.
Ми клієнтоорієнтована компанія. Усвідомлюємо, що покупець повинен отримати якісний виріб і готові виправити свої помилки, допущені при виробництві, доставці або в інших випадках.
Ви можете відмовитися від посилки під час огляду виробів на території компанії перевізника.
Однак товари домашнього текстилю належної якості не підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів після покупки. Це санітарна норма.
Що робити, якщо замовлений товар не привезли?
Після оформлення замовлення клієнт отримує номер товарно-транспортної накладної. По ньому, на сайті «Нової пошти» та «Укрпошти», можна відстежувати стан доставки замовленого товару.
З усіх питань, пов'язаними з не отриманням товару, довгою доставкою, іншими проблемами, можна зв'язатися з менеджерами магазину за телефонами:
0 800 217 727 - безплатно для всіх українських операторів
093-219-00-77 - доступні месенджери Viber, Whatsapp.
050-337-55-73 - для Київської області.
Ми завжди оперативно реагуємо на особисті повідомлення в Direct Instagram і Messenger Facebook.
Як діяти у разі, якщо товар прийшов неналежної якості?
У разі, якщо дефект виявлений при перевірці товару, від його отримання необхідно відмовитися. Якщо дефект виявлений після отримання, вдома, необхідно зв'язатися з менеджером магазину за телефонами:
0 800 217 727 - безплатно для всіх українських операторів
093-219-00-77 - доступні месенджери Viber, Whatsapp.
050-337-55-73 - для Київської області.
Ми завжди оперативно реагуємо на особисті повідомлення в Direct Instagram і Messenger Facebook.
Інтернет-магазин IDEIA піклується про власну репутацію. Для нас важливо, щоб клієнт залишився задоволеним покупкою. У разі виникнення суперечливих ситуацій ми обираємо бік клієнта.
-
Знижки
Які є знижки на текстиль?
Інтернет-магазин «IDEIA» пропонує вигідні та чесні знижки своїм постійним покупцям і регулярно проводить акції, приурочені до тих чи інших видатних подій. Знижки на акційні товари можуть становити до 50% від первісної вартості.
Як можна скористатися акційними пропозиціями магазину?
Про час та умови акцій можна дізнатися на сайті магазина в спеціальному розділі «Акції», а також в групах в соцмережах Facebook і Instagram .
-
Оптовим покупцям
Чи співпрацює магазин з оптовими покупцями?
Підприємство пропонує високоякісні продукти (подушки, ковдри, захист для матраців) за низькими цінами. Націлене на гуртових і роздрібних покупців, готелі, будинки для людей похилого віку та e-commerce продавців. Ми маємо вигідне географічне положення і здатні обслуговувати клієнтів, розташованих в будь-якій точці світу.
Магазин «IDEIA» із задоволенням розгляне будь-які пропозиції про співпрацю. На сайті компанії є відповідний розділ – «Бізнес-партнерам». Функціонал розділу дозволяє залишити контактні дані для зв'язку представників магазину з зацікавленими сторонами.
Які умови пропонує Інтернет-магазин «IDEIA» своїм оптовим покупцям?
Компанія славиться гнучким підходом до кожного клієнта. Умови співпраці розробляються в кожному окремому випадку в процесі спілкування зацікавлених сторін. Скористайтеся формою зворотного зв'язку в розділі Бізнес-партнерам і з Вами обов'язково зв'яжуться.